صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ کوسه جان بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» را گرفت «کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

واکنش‌ کاربران فضای مجازی به حاشیه‌ برنامه مهران رجبی و بی احترامی به موسیقی کرمانج و سهراب بخشی

  • کد خبر: ۱۵۹۹۲۷
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
واکنش‌ کاربران فضای مجازی به حاشیه‌ برنامه مهران رجبی و بی احترامی به موسیقی کرمانج و سهراب بخشی
یکی از کاربران فضای مجاری نوشته است: چقدر عجیب که یک بازیگر می‌تواند استاد سهراب بخشی خواننده و آهنگساز و دوتارنواز کرمانج را مسخره کند.

شهرآرانیوز؛ «من سال‌ها با موسیقی شاری جان زندگی می‌کنم. هفته‌ای نیست که گوش ندم. برای من قصه شاری جان سهراب بخشی، خود زندگی است؛ پر از شادی، پر از شور، پر از غم و رنج که در نغمه‌های این خنیانگر شوریده به جانم رسوخ می‌کند.»

این یکی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی درباره برنامه «خودمونی» مهران رجبی و بی احترامی او به موسیقی کرمانج و سهراب بخشی، خواننده کرمانج است. خواننده‌ای که اگرچه در بین عامه مردم نام آشنایی نداشت، امروز برای بسیاری از مردم آشنا شده و قطعه «شاری جان» او هزاران بار شنیده شده است.  

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام نوشته است: سهراب محمدی، بخشی بزرگ خراسان که مرداد ۹۹ در ۸۰ سالگی درگذشت، پیر شوریده‌ای بود که تا آخرین لحظات عمر هم دوتارش را زمین نگذاشت.

کاربری در توئیتر هم نوشته است: چقدر عجیب که یک بازیگر استاد سهراب بخشی، خواننده و آهنگساز و دوتارنواز کرمانج را مسخره می‌کند.

کاربر دیگری هم با اطلاع رسانی از این موضوع در فضای مجازی عنوان کرده است: در برنامه «خودمونی» با اجرای مهران رجبی، پس از پخش بخشی از ترانه فولوکور  «شاره جان» توسط استاد سهراب بخشی از یک شرکت کننده خواسته می‌شود صدای او را تقلید کند و این بهانه خنده شود این اقدام با واکنش اهالی موسیقی و علاقمندان استاد سهراب بخشی قرار گرفت.  

یکی از کاربران هم با به اشتراک گذاشتن قطعه «شاری جان» در فضای مجازی نوشته است: بعد از بی احترامی نسبت به صدای استاد بی بدیل موسیقی مقامی و محلی ایران، سهراب محمدی، در برنامه خودمونی تلویزیون صورت گرفت. به پاسداشت نام و یاد و احترام به او یک بار باید این قطعه را شنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->